Heej

Greejt, höll på med inlägget med bilderna från förrgår men nu började internet bråka med mig.
Inte bra. Då blir jag arg. Haha, det verkar som om det inlägget får visa sig ytterligare "sen"... ;p
Aja, idag vaknade jag vid halv 10, myste lite med Lotta som låg med sitt lilla huvud på min arm. :)
Sen käkade jag frukost och tittade lite på tv innan jag försökte spela in en video-update. Det gick inte bra... Först tyckte jag det var jättekonstigt att prata till datorn, haha (filmade ju med webcameran) och sen var det alltid något jag sa fel eller så störde något. Så det blev ingen video-update, men det kommer! I promise! :)
Ungefär 10 över 1 stack jag till frölunda torg och mötte upp mamma, innan vi gick till doktorn knallade vi runt lite på torget i de olika affärerna, hittade världens finaste klänning som var i storleken M, fyfan (förlåt) vad arg jag blev! Det var den enda som hängde där dessutom.. :( Aja, mamma köpte en tröja till Danne som jag faktiskt tyckte skulle passa honom.. Hehe. ;)
Efter några minuters sorg (när mamma köpte tröjan, haha) gick vi till BikBok där vi hittade ett par vita shorts, jättefina! Skulle provat de men vi hade bråttom till doktorn, vilket vi inte behövde ha eftersom de hade lite förseningar... ;p
Aja, skulle inte ta det där pricktestet som vi trodde... Hon frågade bara en massa frågor om varför jag tror att jag har pollenallergi och när och blablablllaaa.. Utan tvekan har jag björk-allergi tror jag det hette, och inte alla tre sortena. :D
Det är bra, för allergin mot björk är ju bara på våren. Men jag ska få en massa medicin här hemma...
Ska få nässprej, tabletter som smälter i munnen (yeey, kan ju inte svälja tabletter) och en sån där astmagrej.. har helt glömt bort vad det heter.. Hehe. Ja, det kanske inte var så intressant att veta vad jag ska få för medicin men.. Haha!
Efter det gick vi tillbaka till Frölunda torg igen, provade shortsen, ett par mjukisbyxor, en jumpsuit och en klänning.
Shortsen passade perfekt! :) Jumpsuiten däremot.. Haha, nej tack! Klänningen var uuuurfin, jag ääälskar den! Och mjukisbyxorna var verkligen mjuka! :) Ja, sitter i mjukisbyxorna och shortsen ligger på sängen. Fick detta av mamma. Min urgulliga mamma. :)
Klänningen får jag vänta med... ;P

Skulle ju berätta om igår- idag, så:
Igår skulle jag ju åkt till stan med mamma men jag träffade Olivia i stan istället.
Jag träffade Nebbei på medicinaregatan (hon skulle ju också vara med) ja, Nebbei väntade på mig på medicinaregatan, men jag såg inte henne så jag hoppade av och gick lite och då såg jag att hon hade hoppat på den sista vagnen och precis när jag tänkte hoppa på åkte vagnen. (aaaaargh! haha) och så ringde Nebbei upp mig och så bestämde vi att hon skulle vänta på mig vid nästa hållplats men sen kom hon tillbaka till medicinaregatan (hahah) och så åkte vi tillsammans till Kungsportsplatsen där vi träffade Olivia och hennes kusin Max. :)
Vi tog en fika på waynes, drack en fruktsmoothie. MUMS!
Därefter åkte vi till vasaparken och bara chillade + hade lite vattenkrig.. Haha!
Efter vi varit där i kanske en timme totalt gick vi till dansbutiken och kollade på alla fina kläder + tåspetsskorna!
När Nebbei var glad över att vi var ute, efter en lång tid haha. Så stack Max hem och vi gick till ett gymnasium Olivia kanske ska börja på nästa år och snackade lite och så. Sen åkte vi till Frölunda kulturhus och skrev ett brev på biblioteket. Men innan dess träffade vi på Sabina som precis hade varit och lånat en bok där. ;)
Ja, sen åkte vi hem, väntade med Olivia på opaltorget på sin mamma och sen gick jag in och käkade middag.
Det var gårdagen det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback