Söndag

Hejhej, imorse fixade jag lite till med bloggen, käkade flingor och sen hoppade jag in i duschen..
Sen njöt jag och familjen av det fina vädret genom att åka till fiskebäck och gå på prommis. Mysigt. Mysigt.
Till middag blev det kebab, (nej Frida, jag gillar inte kebabpizza iallfall, haha) men det var för starkt för min smak...
Och nu har jag fixat lite till med bloggen.
Alltså, det jag har gjort igår och idag är: bytt header (till en jag faktist GILLAR!), ändrat menyn, ändrat typsnitt, ändrat färgen på "linjerna" och bytt profilbild. Inte så mycket egentligen men det tog lång tid och det blev fint. Tycker jag iallfall.
Skulle egentligen bytt till vit bakgrund och haft en ljusbrun färg där jag har rosa text. Men då hade det blivit väldigt likt en annans blogg så jag behöll min fina rosa färg.. Som ni ser, hehe.

Föresten... Min blogg fyllde ju ett år i fredags. Glömde bort det, hehe.
Men grattis bloggen, i efterskott! :) ♥


Vad ska ni hitta på imorgon då?
Jag ska följa med mamsen och mormor till stan, har ju inget annat för mig, då ska jag även (ÄNTLIGEN) få mina ljusa jeansshorts från Zara! :D
Det som jag vill (ska) köpa när jag fått mina pengar är: bikinin jag visade i fredags (+ bikini-underdel till såklart.. ;)), Tokio Hotel-tishan från H&M, fast den kan jag faktist köpa nu.. Yeey, måste bara hitta den först.. ^^
Ja, det är det jag mååste ha. ;)
Nu ska jag föra över bilderna från idag till datorn så jag kan visa er hur fint det är i fiskebäck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback