Bloggtorka...

Ja, jag har som sagt på rubriken "bloggtorka". ;P
Bloggade inte någon gång den här veckan. :O Men jag har pluggat, i onsdags på studiedagen var jag och mamma hos mormor på ett "släktkalas" för mormor. Det var jag, mamma, mormor, min moster och några fastrar till mamma. Men det var faktiskt kul. :) Sen i fredags sov jag och Olivia över hos Frida. Och idag var jag i Carl Johanskyrkan, med typ 7-8 andra församlingar i Göteborg. :) Kyrkan var ju jättefin! Mormor konfirmerades där, jag har redan bestämt mig att när jag gifter mig ska jag gifta mig där! Haha. ;)
Vi fick titta på en herrans massa filmsnuttar som hade något med ondska att göra, eftersom det var dagens tema. Vi satt där i tre timmar med typ fem minuters rast. ;p
Det var tråkigt, jag fick jätteont i nacken! ;p
Efter filmsnuttarna åt vi i våra respektive konfirmandgrupper, varsin macka och MER. Haha, några fick stå upp, varav jag. Haha, det var för få platser! Hehe. ;p
Efter det var det Gudstjänst, sen åkte vi hem.

Nu har jag tittat på Gossip Girl, och nu blir det Vårt bröllop i era händer. Haha, töntigt jag vet. Men ändå. :)
Pusshej♥

Kommentarer
madde säger:

ha en bra dag :)

2009-03-16 | 16:22:27
Bloggadress: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback