Uppdate

Hejhej! Idag har jag och mamma bakat lite, och sedan bar det av till konfirmationen. :)
Idag sjöng vi, gjorde collage och diskuterade & läste. ;p Nästa söndag är det heldag i Carl Johanskyrkan. Det ska faktiskt bli lite kul.. Men det är runt 300 konfirmander, ajajaj. Haha, hoppas att vi inte tappar bort varandra nu då. Haha.
Sen åt jag middag vid halv 6, och sedan har jag inte gjort så mycket. Pluggat och lite övrigt som det blir på söndagar.

Vad tyckte ni om andra chansen igår då? Själv var jag nära att spy när Amy Diamond var på scenen... -.-
Kvällens bästa var ju helt klart: BWO (bortsett från kläderna vill säga), Lili & Susie (Ja, låten är superbra) & Starpilots. Haha, men låten är iallafall bra, även om jag redan hört den med Velvet... Men jag fattar inte hur Caroline af Ugglas kunde gå vidare?! Men jag är iallafall glad att Sofia gick vidare och inte Amy, som den internationella juryns val, eftersom man fattar ju att Sofia inte kommer vinna, men eftersom alla barn (notera: barn) röstar på Amy skulle hon haft en chans att vinna. Så, det är vad jag tycker iallafall. Han/hon/de som jag tycker ska vinna är E.M.D, Mumsums ^^ eller Emilia. Älskar den låten, You're my world.. Trallalalaa. :)

Ikväll vet jag inte vad som händer... Det finns iallafall inget på tv förens klockan nio, då är det trolleri som gäller. :)
Pusshej<3


;P ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback