Ge. Mig. Sommar. Nu.!.

Hej bloggen, det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Skola. Skola. Och återigen skola.
Och så läxa. ;p
Men idag följde jag och Frida med Olivia in till stan, hon skulle kolla på några grejer. Vi smaskade på varsin Chai Latte. (Ofcourse) och jag hade en miniminishopping. Haha, köpte två diadem. ;)
De var fina och fräscha nu till sommarn. :)

Är det någon mer än jag som fått vårkänslor? Det var så himla fint väder idag, solen sken och det var varmt. Inte så mycket vind, gött! Snart kommer ju sommaren, det är bara att vänta några månader på den riktiga sommarsolen. Då ska jag bada, sola, shoppa, käka glass och bara va. :D

Just nu sitter jag här och tittar på "Made", det brukar aldrig finnas något klockan åtta på tv. ;p
Ska ta och läsa i Anne Franks dagbok. Läxa tills imorgon. ;p
Tar och lägger ut bilder på måndagens & tis-onsdagens outfit senare (kanske till och med imorgon) och på diademen.
Pusshej<3

Bara för att jag vill ha sommar nu. (Lite egopics från sommaren 2008)


Bara för att. Haha.


Sommar, sommar och sol.. Tralallalaa


Haha!


Lotta är söt. :)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback