Update ;)

Hejhej. Idag har det inte hänt något speciellt. Har haft vanliga lektioner, matte, svenska- gick igenom lite mer grammatik inför provet nästa vecka, teknik- skulle hitta på frågor och sedan ha frågesport (vilket endast var kul under själva frågesporten...), engelska- vi ska börja med ett stort projekt om William Shakespear (min del är hur det var på 1500/1600-talet i London, kläderna o.s.v.) och sen var det idrott. Vad mer kan man säga? Tråkigt. Tråkigt. Tråkigt! Haha, vi hade basket, en massa konstiga övningar till det då. Och sedan match. ;P Uff, det var jobbigt iallafall. Haha.

Imorgon går jag i skola till 12. Det blir alltså bara tre lektioner, yeey!  NO, SO och bild. Vi ska åka hem klockan 12 för att hela högstadiet ska på teater vid sjutiden. Lite onödigt, men skönt iallafall. ;) Så då ska jag, Frida och Olivia åka hem till Olivia och vara där. Sen senare på eftermiddagen ska vi äta middag ute, eventuellt Pizza Hut eller Jensens buffhaus, bara vi tre. Mys på det! Får se om det blir en liten chai latte under dagen. ;)

Efter teatern hämtar mamma mig och Frida och så ska Frida sova över, hon bor ju inte ens i Göteborg. Haha, hon bor ju i lilla Åsa. Så det blir mysigt det med, då blir det Grey's. ;)

Puss<3



Kommentarer
Emma säger:

gillar din kjol! :)

2009-03-03 | 19:37:18
Bloggadress: http://emmomill.blogg.se/
yvonne kjellman säger:

Jensens brukar jag ibland också äta på. Dom har bra mat till någorlunda vettiga priser.

Kramiz Yvonne

2009-03-04 | 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback