09-03/24

Hejhej, mår inte så bra... Det är ju den där dumma mensvärken! Hehe.. ;p
 Var iallafall nära att gå hem flera gånger idag, men jag kämpade på. Hoppas att jag inte spyr den här gången bara, om det är några symptom jag alltid får när jag har det här är det: superont i magen, yrsel, illamående och så känns det som om jag har feber. Det är hemskt! Haha. Hoppas att det lättar lite, vill inte spy några gånger varje månad! Eeew.. ;P
Aja, en sak som är bra med det är att jag städade mitt rum igår... Haha, helt plötsligt blev jag sugen på att städa, då sa mamma att jag antagligen skulle få det här då snart, och det fick jag... Haha..
Oj vad personligt det blev.... Haha, hoppas att ni inte blev äcklade. (A)
Annars då... Nej, dagen har i princip sett ut såhär:

06:30- Väckarklockan väcker mig, ligger och slöar i 5 minuter innan jag går upp.
06:40- mamma skyndar sig och stänger av väckarklockan, eftersom jag endast satte på snooze... D.v.s När man har snoozat ett tag tjuter klockan lite.... Haha!
06:40- äter.
07:00- glor lite på tv..
07:15- tar på mig.
07:30- börjar läsa i Anne Franks dagbok
07:55- sminkar mig och fixar håret på 5 minuter eftersom jag missat att göra det... Haha.
08:00- gick till skolan.
08:09 (ungefär)- kom till skolan, klagade över mensvärken. Haha, stackars Frida. (A)
08:20- Mattematik, mådde jätteilla då...
09:40- Rast! Läste i Anne Franks dagbok.
10:00 Svenska! Läsa i Anne Franks dagbok, ja det var läxa tills idag att läsa i Anne Frank till sidan 125, hade några sidor kvar, därför läste jag imorse och på tiorasten. Och på svenskan skulle vi läsa så mycket vi hann.
10:40- Teknik, börjar på nytt ämne, energi. Varpå Lasso lyfte upp Patrik, vilket resulterade i att hela klassen började asflabba. Haha, vilket tråkigt språk jag använde där... ;p Aja, resten av lektionen var allmänt tråkig...
11:40- Bamba, inte så god mat. Jag och Frida tjötade om allt och inget, as usual.
12:20- Engelska! Fortsatte med min uppsats om London på 1600-talet. :) Och jag, Frida och Maria (läraren) bestämde att vi ska gå på Grease på musikal i London, eftersom vi håller på med en egen uppsättning på dramat i skolan med just Grease.
13:20- Stack iväg till gymnastiksalen.
13:40- Ombytt och klar, haha. Redskap, aj aj.
14:30- Ännu en skoldag avklarad.
14:40 (cirka)- Följde med Frida till taxistället och väntade med henne där på sin taxi. Det gör jag varje dag. När hennes taxi har kommit blir det kramkalas och hejdå.
14:55- Hemma, kollade mailen och glodde på tv.
15:00 (ungefär)- jag och mamma tittade på Project runway.
15:30- middag. forsatte att titta på Runway.
16:00- tittade på Gilmore Girls.
17:00- tittade i några kataloger och kollade på lite bloggar.
Haha, aa det var min dag det. Kanske inte så intressant, men äsch. Bloggen handlar ju om mitt liv, det här var min dag och då får jag ju skriva det. ;)

Före städningen






Efter










Sådärja, det var mitt rum före och efter städningen, vilken skillnad. Det känns mycket mysigare i mitt rum nu. Så städa på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback