13/05-2009

Hejhej! Idag har det varit en vanlig skoldag, hade dock engelska istället för SO. ;p
Annars har det varit precis som vanligt. Började med arbetet om växthuseffekten, riktigt intressant tycker jag! :)
Ja, vad gjorde vi mer i skolan?.. Hmm.. Engelska först som sagt, typ prepositioner, no, bild - fortsatte med min akvarellmålning (eiffeltornet, är riktigt nöjd. Bara lite kvar!), matte - tråkigt som vanlig och sen var det klassråd & olweus. Fick läsa lapparna de andra skrev om mig förra veckan, idag. Massa gulligt! ;)
Sen var det bara att gå hem, käka, tittade på DH med mamma och nu sitter jag här och kikar runt på nätet & pluggar tyska. :)

Föresten kommer en klass från mellanstadiet till tyskan imorgon... Haha, pinsamt! ;p Menmen, det blir bara kul. Maggan sa att de skulle kolla om de skulle börja på det i höst. Och jag blev helt förstörd (haha, nästan), trodde ju att vi skulle få de i våran grupp i höst. Men som TUR, nej! ^^
Haha, skönt skönt!
Sen har vi ingen idrott imorgon, klasssen ska iväg till vetenskapsfestivalen. Det kan nog bli kul, det handlar ju om miljö, vilket vi håller på med nu så... Sen slutar vi ganska mycket tidigare än vanlig, typ halv 2! ;D
Klockan 5 ska jag vara i kyrkan och då är det sista övningen inför konfirmationen som sker på LÖRDAG! Hihi, är jättenervös...
Ja, det var det. Sen på fredag kommer Jonas och Eva (Jonas är en kille som gick i våran klass förut.. och Eva var typ med för att ja.. Det blev lite bråk så.. Det behövdes en extra vuxen), ingen blev ju direkt glad när vi fick veta att han skulle besöka oss... Men Eva däremot, henne gillar vi!
Aja, så de kommer på morgonen vilket betyder mindre SO och mindre babbel (haha, if you know what I mean ;) ) och sen blir det drama, svenska och sen elevens val och sen är det helt plötsligt helg igen! :O

Haha, nu blev ni allt uttråkade va? ;)
Ska skriva ett mycket intressantare inlägg om ett tag, eller jag tycker att det är intressant iallafall. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback