7/5-09

Hejhej, åt för en stund sen och nu håller jag på att föra in bilderna från kameran, kameran dog nämligen igår kväll men nu kommer bilderna snart! :)
Idag har jag bara haft tre riktiga lektioner, tyska, slöjd och idrott. För efter slöjden skulle vi titta på en film, "Goodnight mister Tom", mysigt med popcorn. :)
På slöjden gör jag och Frida samma sak, vi har precis börjat med varsin myspysshorts/hotpants typ.
Det var Fridas idé, thank you my darling! Hihi. Jag ska göra ett par med rosa plysh (stavning?), svart kant och så ska det stå med svart text antingen "Mrs Bill Kaulitz", "Bill Kaulitz ♥" eller "Tokio Hotel ♥" på rumpan och på framsidan ska det vara TH's logga! :D Hihi!
Hoppas det blir bra nu då, men det blir det säkert. ;)
BTW: Jag har inte haft träslöjd sen jag gick i trean.. HAHA! Har inte haft något att göra där, älskar syslöjden ju! :)
Aja, efter gympan satt jag och Olivia och flummade lite innan bussen kom.

Juste, imorgon ska Frida sova över! :) Yeey, vi pratade om att gå till slottskogen imorgon eller på lördag och mysa men det verkar som om det blir lika dåligt väder som det har varit ett par dagar nu, bara regn och rusk. Suck. Men vi har också pratat om att gå på bio. Mys på det. Tror nog att det blir Seventeen again, eller? Ska kika lite på vad det är för filmer som går just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback