Billi♥

God morgon, det är jätteskönt med en ledig dag. Inte sant? :)
Eller morgon och morgon... Jag vaknade typ nio, höhö.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske bara ta det lugnt, det har ju varit så stressigt på sistonde...
Men idag (eller troligen imorgon) ska jag och mamma köpa skor till mig, ett par vita vanliga tygskor och ett par gladiatorsandaler. :)
Pumpsen har tyvärr inte kommit än, aja, det är bara att vänta till nästa vecka.
Vad ska ni hitta på idag då?

BTW: För att föra över bilder, musik, o.s.v. från/till min mobil från/till datorn måste man installera en grej, det har jag gjort men sen skulle jag göra någon annan grej också, typ registrera något (?), aja iallafall, så det är därför jag inte har lagt upp nytagna bilder på bloggen, men när jag gör det kommer alla bilder på en gång. ;)


♥LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback