Dagens låt

Dagens låt är... HEILIG!
Den är jättefin! Alla förstår ju inte tyska så jag lägger ut texten på svenska. :)



Jag håller mig vaken för dig
Vi klarar det inte båda
Du vet det inte
Nu ger jag upp för din skull
Min sista vilja hjälper dig ut
Innan havet öppnar sig under mig
Jag tror på dig

Du kommer alltid vara helig för mig
Jag dör för vår odödlighet
Min hand över dig från första början
Jag tror på dig
Du kommer alltid vara helig för mig

Du bryter kylan när du talar
Med varje andetag befriar du mig
Någon gång ses vi igen
Fortsätt andas om du kan
Även om havet öppnar sig under dig
Jag tror på dig

Du kommer alltid vara helig för mig
Jag dör för vår odödlighet
Min hand över dig från första början
Jag tror på dig
Du kommer alltid vara helig för mig
Vara helig, vara helig
Vara helig, vara helig

Jag tittar genom havet
Och ser ditt ljus över mig
Jag sjunker, jag sjunker bort från dig

Jag ser mig inte om mer
Tror på dig
Jag tror på dig

Du kommer alltid vara helig för mig
Jag dör för vår odödlighet
Min hand över dig från första början
Och någon gång för havet dig till mig
Jag tror på dig
Du kommer alltid vara helig för mig
Du kommer alltid vara helig för mig


Fiin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback