Guten morgen!


Bjuder på den här (FULA) bilden från när jag & Olivia sov över hos Frida för ett litet tag sen...
Här ser ni mig och Bill! Haha, jag och Olivia spelade FRIDA- hunkmemory medans Frida duschade...
Och jag fick Bill VARJE gång! Mihihih! :D

Godmorgon, vet ni vad jag vill ha? Jag vill ha en skitsnygg hoodie med Bill Kaulitz på, har sett en som jag har blivit kär i... Saken den är att hemsidan är från tyskland, och alla vet ju hur dyrt det är med euro... Haha, men jag ska försöka flirta lite med mamsen! ;)
BTW: Igår kom mina pumps! Love them! :) Ska bara sätta in hälgrepp och sen är de perfekta!

Nu ska jag läsa igenom lite engelska.
Puss♥

Kommentarer
ellinor säger:

sv: En eller två dagar tror jag. Det gick jätte fort :)

2009-05-07 | 08:36:09
Bloggadress: http://ellinorslife.blogg.se/
MISSEXTRA säger:

Vad tycker du om Paris Hilton? Skriv gärna vad du tycker just om henne i mitt senaste inlägg:D

2009-05-14 | 12:39:58
Bloggadress: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback