Plugg.

Hejhej, innan jag börjar plugga ska jag blogga lite.
Idag har varit en helt vanlig dag, mordiska blickar från en speciell person, en massa kramar från Frida & Olivia, tjöt med John och så. Haha. På olweus skulle vi typ skriva om varandra, bra egenskaper och så. Jättelätt på Frida ju! ;)
Men vet ni vad?! Har vetat det förut men glömt bort det, det har funnits ett vildsvin i våran skog här! :O Aaaaaaaah! Frida sa att det stod i tidningen, "Varning för vildsvin på opalgatan"! OMG! Blev ju skiträdd, ringde mamma och hon sa att vildsvin kan äta upp människor, eller iallafall döda oss. Gissa om jag blev skraj! Särskilt eftersom mamma och Lotta var i skogen för några dagar sen..!
Haha, nej nu ska vi inte vara rädda här, snart är det ju dags att åka till London och allt! :)

Håller på att skriva om Michelle Magorian, författaren till boken som jag ska skriva en recension & referat om och jag har bara läst några sidor.. Och detta är då tills på tisdag... Hjälp? Haha, jag får jobba stenhårt!
Tillbaka till plugget.


Liten bild men ändå.. Från konfirmationslägret nr. 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback