Guten nacht (sen..^^)

Hejhej, sitter och småtittar på Talang, men jag har faktist inte följt det iår.. ;p
Det var roligare förra året.. Hehe.
Är helt set to go för att åka till London nu! Mamma ska bara köpa en sån där "zip-påse", och så ska jag packa och sen är det bara att åka på måndag! Klockan 7 ska vi samlas på flygplatsen och planet går runt 10... Orka? Haha, men jag har ju världens bästa klass med mig så det så. :D
Dag 1 (eller två egentligen men kvällen på måndag räknas ju inte då vi typ bara ska lägga oss på en gång. haha) ser ut såhär: Vi ska åka med en sån där buss som åker runt London, man kan hoppa på och av såna där bussar hela dagen, vilket vi då ska göra, och kolla runt på alla grejer som man gör som turist. ;)
Dag 2: Runt stan, shopping (!!!!), och så ska vi på musikal på kvällen. :) (Vi ska också käka Fish And Chips till lunch)
Dag 3: Kommer inte riktigt ihåg, så detta är bara vad jag tror och kommer ihåg då... ;p

Men det kommer bli jättekul iallafall! Kanske inte den ultimata klassresan, om man tänker på vilka lärare som ska men och två föräldrar.. Aja, det blir säkert hur kul som helst ändå! ;)

Har försökt att ladda upp en liten bild i ungefär en halvtimma nu och det funkar inte - så guess what?
Nu skiter jag i det och går härifrån!
Haha.. ;P

Pussar, säger godnatt nu - bloggar ju antagligen inte mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback