091124

Hejhej, nu har jag varit hemma en lång stund och käkat middag och så.
Idag var det väldigt lugnt på salongen så det blev inte så mycket för mig att göra.
Städade lite grann, kopierade sammanlagt 90 papper och häftade ihop, sopade, svarade i telefon - bokade in kunder och så och inte mycket mer. Just det - gosade med Jennys hund Gizmo! :D Sötnöt alltså! :)
Innan jag gick fick jag välja ett av alla deras I.D. minerals läppglans! Jag valde ett neutralt rosa läppglans... med MYCKET glitter!! ;D Hihi.
Jag fick en massa beröm och kramar. :)
Dem som jobbar på salongen är verkligen som en liten familj. :)
Satt ju och tjötade med dem på lunchen och dem pratade inte alls sådär "skyddat" eftersom jag var där.
Härligt.
Puss<3

Nu är det exakt en månad kvar tills JULAFTON! :D Om det hade varit julafton nu så hade vi antagligen tittat på Kalle (eller hur lång är den? haha) annars så hade vi väntat på tomten. Åh. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback