091129

Hejhej!
1:a advent idag, tänk vad tiden går fort! Snaaart är det julafton! Om ungefär 26 dagar! :D
Dagen har spenderats med lite pyntning, nu är det bara mitt och Dannes rum kvar. Hihi.
Och i eftermiddags åkte jag, mami och mommo (och nej, jag härmar inte Kenza- jag har kallat mormor och morfar för Mommo och Moffa sen jag var typ 3 år! Hehe..) till sjukhuset där min gammelfaster Sonja ligger.
Vi satt och pratade lite och hon såg pigg ut, men det är så tråkigt att hon har hamnat på sjukhus igen. :(<3

Efter besöket åkte vi, de tre musketörerna (!!), till ICA och jag & mami köpte lite gott till adventsfikat som vi hade hemma med tända ljus. Det var riktigt mysigt.
Har tittat på Gossip Girl, pluggat svenska ett tag och nu tänkte jag dela med mig av lite bilder! :) (Men de kommer efter ett shopping-inlägg och dagens outfit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback