2/11-2009

Hejhej, sitter i mitt rum och skriver lite efter en lång och tråkig skoldag.
Varför måste alla lov gå så fort? :(
Aja, idag kunde jag nästan inte gå upp för jag var så trött... Men jag pallrade mig upp i mörkret och tittade lite på tysk tv! Haha! Förstod nästan allting! Jag är stolt! :)
Dagen bestod av elevråd där vi diskuterade lite grejer hihi, engelska - vi skriver typ brev och sånt till en massa personer som om man var i USA, SO - där håller vi fortfarande på med landskap, lunch, information om prao, kort matte, musik - där gör vi presentationer! Gissa vad jag skriver om? Tokio Hotel såklart! :D
Slutligen så hade vi svenska där vi gick igenom vad en krönika är och så fick vi läsa en för nästa skrivuppgift blir att skriva just en krönika. Roligt. :)

Efter skolan tränade jag, Hajan, Michelle och Olivia på våran dans till Open SignPusterviksteatern. Ni kommer väl och tittar den 14:e november? Hihi! :)
Vi ska träna stenhårt den kommande veckan och nästa såklart.

Just nu sitter jag mumsar i mig en bit morotskaka som pappa har bakat. Smaskens! Det finns inget godare än morotskaka! Hehe. :P
Neeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Minns ni den där killen jag berättat om, som skriker till sin kompis istället för att gå och ringa på dörren? Jo, he's back! Det är så irriterande! Snälla gå och ring på! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback