4/11-2009

Tjena hopp! Sitter i mitt kalla rum och kollar runt på lite hemsidor, såsom stylebystars & facebook. :)
Idag var det en helt okej skoldag, det hände inget speciellt. Plugg, plugg & åter mer plugg.
Engelska (med världens segaste dator! Det tog typ... 5 minuter att spara! :O), SO, bild, TYSKA (det bästa ämnet! :D) och matte var det idag, hade matteprov (b-delen idag) det gick väl bra... Tror jag.

Efter skolan tränade jag, Michelle, Hajan & Olivia inför open sign. Vi var där till klockan 5.
Det var väldigt kul, vi har lagt till några jättesnygga dansmoves! :)
Åh, jag älskar att dansa!
Vi filmade faktiskt en del, men ni får inte se! Haha! ;)
Just det, Nebbi är i skolan nu! Nebbi slutade ju i somras. :( Men hon ska i alla fall ha APU på lågstadiet i skolan så hon var kvar med oss och tittade på när vi dansade. :)
Nu blir det mer engelskaplugg.
Pussis<3

Kommentarer
ELLINORAK säger:

tack så mycket:D

2009-11-04 | 19:38:51
Bloggadress: http://ellinorak.blogg.se/
majsan säger:

snygg blogg! kika gärna in på min blogg o kanske följa mig via blogovin?

2009-11-04 | 20:35:56
Bloggadress: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback