6/11-2009

Hejhej bloggen! Nu har jag äntligen tid till att blogga! :)
Dagen har varit jätterolig! :D
Två lärare körde oss till Ringhals kärnkraftverk i varsin bil (hur funkar det mån tro? jo vi är en liten klass. höhö) och då började det med fika. Varm choklad, mums!
När alla fikat färdigt fick vi kolla på en utställning, det var kul och intressant att gå där inne. Det var ingen tråkig utställning, utan det var en utställning med många coola saker, såsom spel på datorer, en grej där man kunde ta kort på sig själv och annat. Såklart fanns ju modeller av kärnkraftverket och så också! ;)
Efter en lång stund inne på utställningen fick vi gå in till ett rum där vi kollade på en 15minuters-film om Ringhals, sen berättade en man om kärnkraft och vi fick ställa frågor och så.
Till slut blev det lunch och sedan kördes vi tillbaka till skolan.

Och när jag kom hem var jag helt slut! Hade jätteont i magen innan jag gick till skolan och det fortsatte i bilen till skolan... :( (och nej Olivia, jag är inte alls sjuk ofta! haha!)
Har i alla fall varit kall & sen varm och sen kall osv.
Det blev så illa att jag fick sätta på en gammal goding... JULKALENDERN 1999! ;D Wihoo!  Julens hjältar är ju bara för bra! :D
Men ni kanske inte vill höra hur ont i magen jag har ? Haha.
Men nu på kvällen har jag mått bättre! Har slagit in Dannes presenter från  mig (två filmer) och gjort ett superduperfint kort! Enkelt men fint! Hihi.
Nu blir det tv, pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback