7/11-2009

Guten morgen, har varit uppe i ungefär två timmar nu.
Danne fyller ju 17 idag så pappa väckte mig vid halv nio, då hade Danne legat och rävsovit i två timmar!
Haha, så det blev ingen sovmorgon för mig inte. :(
Aja, när mamma kommer hem från affärn ska vi åka till praktikplatserna (jag har fått två, hihi, en skönhetssalong och eftersom jag bara kunde praktisera där i två dagar ska jag praktisera på en frisér-salong de sista tre dagarna) och fylla i papper.
Resten av dagen blir att fira brorsan, mormor kommer hit sen och då ska vi ära tårta! Hihi.
Imorgon ska jag åka till allum och köpa jeans, halsduk, vantar & en mössa. Gött! ;)

Och vet ni? Om 6 dagar fyller jag år! :D
Puss<3

Kommentarer
johanna säger:

vem har designat din blogg?

2009-11-07 | 15:36:33
Bloggadress: http://jjohannajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback