Die Gewinner der EMA 2009

Best Video - Beyoncé. Hon är VÄRD det! Fast Taylor Swift hade också en skitbra video!

Best Female - Beyoncé. Bäst! :)

Best European act - maNga. ??? Om Agnes var nominerad hade hon lätt vunnit! ;)

Best Push Artist - Pixie Lott. Tycker inte om henne ett dugg.

Best Male - Eminem. Helt okej.

Best New Act - Lady Gaga. - GRYYYYMT!

Best Alternative - Placebo. ööh... ??

Best world stage performance - Linkin Park. Blä.

Best song - Halo med Beyoncé. Asså, jag blev skitglad när Beyoncé vann alla tre priser igår. Hon är verkligen värd det, hon är inte som alla andra kändisar. Go Beyoncé! :)

Best rock - Green Day. Yeey! Lyssnar kanske inte på de hela tiden men de har grymt bra låtar!

Best Urban - Jay-Z. Awesome!

Best live act - U2.  usch och fy och blä! Haha!

Best group - TOKIO HOTEL!!!!!!!!!!!! :D Ni skulle sett mig igår! Var ju den enda som var uppe och jag låg i min säng, när de sa "And the winner is..." då hoppade jag upp från sängen och var nära att skrika när de sa att Tokio Hotel vunnit! :D Jag blev så j'vla glad! :D<3333 Sie haben es sich verdient!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback