Happy birthday to me! Yesterday... ;)

Heej! :D
Nu har jag inte bloggat på ett par dagar. Men det beror på att jag helt enkelt haft mycket att göra, i onsdags åkte jag, mamma och min moster till gymnasiet "Drottning Blanka". Jag skulle kolla på stylist-linjen.
Jag blev faktiskt lite besviken... Det verkade som om det bara var smink och massage, jag vill ju ha helheten.
En stylist jobbar ju med smink, hår och kläder.
Men vi får se hur det blir sen. När jag kom hem pluggade jag några timmar.

I förrgår hade jag utvecklingssamtal, det gick bra. :)
Efter skolan tränade jag och tjejerna som vanligt på dansen.
 
Igår fyllde jag 15 år! :D
Äntligen säger jag bara! :) Hihi.
Jag vaknade faktiskt runt 6 och såg att dörren var stängd.
Så jag låg där och rävsov och hörde tydligt att mamma sa "Nej nu får vi väcka Anna" ett par gånger. Men Daniel började prata om en massa annat då. Haha, väntade på de i ungefär 40 minuter! Sen när de äntligen kom så sjöng de inte... Haha, så jag ba "sjöng..". Hihi.
Fick ett bokstavshalsband med lite strass av brorsan (tack :)), en mysig kortärmad tröja av mamma & pappa, biljetter till Tokio Hotels konsert i Göteborg (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) av mami & papi och pengar av min moster. :)
När jag kom till skolan grattade nästan alla mig och så fick jag min present av Olivia & Frida, det är ett kort med en massa bilder på mig, Olivia & Frida (och de i Twilight) och så står det "Grattis på 15-årsdagen! från Frida och Olivia. Soon, and very soon you're going to see NEW MOON!
20:e november 15:00 Biopalatset. Och dessutom en grej till: vi bjuder på en STOR godispåse!"
Tack :)<3
Efter skolan tränade jag och tjejerna i dramasalen med våran dramalärare Cornelia och sen åkte vi till Järntorget vid halv 4 och köpte mat på Bunken och sedan tränade vi i Pusterviksteatern hela kvällen.
Vi ska ha rosa spotlights! (Vi heter ju "Think Pink"). Igår blev det lite rörigt men det blir nog bra.

Idag ska vi träffas vid Pustervik klockan ett och sedan slutar allt vid nio.
Ikväll klockan sju dansar vi på scenen! Hihihi! :D
Nej, nu måste jag ta på mig och så.
Ha det så bra!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback