H&M

Kollade igenom mina bilder precis och såg att jag inte hade lagt upp bilderna på H&M's kläder&skor jag fixade (gjorde i collage alltså) för några veckor sen.
Men här får ni bilderna i alla fall! Och jag kan säga att skorna med remmarna (typ) och gulddragkedja ÄR skorna jag ska köpa! :D


Den första klänningen är superfin ju! :)
Älskar outfiten i mitten, perfekt till lite ledigare stunder!
Kjolen är ju bara för söt! Mamma var lite tveksam till den men jag älskar den! och så är den rosa, bäst ju! ;)


Oversize och tajt på samma gång? Jajjamen! ;)
Såg den svarta klänningen i H&M's skyltfönster för ett tag sen och blev fullkomligt kär i den. Hihi.
Tajta kjolar = apsnyggt!


Klackisarna till vänster är t o  d i e  f o r ! Men klackisarna till höger kommer bli mina snart! Så fort jag fick syn på de i katalogen ritade jag ett stort HJÄRTA bredvid! Hihi. Mi lajk!


Vanliga svarta pumps är bra att ha i garderoben!
Det här diademet har jag suktat efter och letat efter i all oändlighet men jag har inte hittat det! VART FINNS DEN?! Blir snart tokig...

En sista sak.
Jag vill tacka mitt internet som gör så att jag inte kan gå in på Gina Tricot's hemsida. Jag är så glad! :D
Ironi. Blää.

5 sekunder senare:
Jaaa det funkar! :D
Hihihi..

Kommentarer
Saraala säger:

Ah, svarta rosetten har jag. Köp den i Kicks. ^^



2009-11-24 | 21:17:06
elin säger:

den rosa tröjan typ med gråkjol vart har du hittat den och för hur mkt ? ;d<3

2009-11-29 | 21:06:50
Bloggadress: http://eelinmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback