Man får var barnslig ibland! :)

Hejjsan! Vaknade en stund sen, skönt att få sova ut efter en sån kul dag!
Jag och Olivia åkte till lek & bus-landet! Haha! Det var faktiskt jätteroligt! :)
Vi började skjuta bollar på ett gäng killar- det slutade med att de sprang upp och kastade de på oss! Haha!
Det var en väldigt rolig dag. Tack Olivia! :)<3
Sen när mamma skulle hämta mig hade hon åkt till Olivia och frågat var vi var (mobilerna var hemma hos Olivia) och efter lite prat åkte mamma till Lek & bus-landet och då hade vi precis kommit till Olivia. Haha!
Så mamma fick åka tillbaka! ^^
Eftersom jag inte hade ätit något förutom frukost blev det donken för mig vid 7-8 tiden. ;p

Nu är jag jättehungrig, pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback