Tokio Hotel

Hejj! Nu bloggar jag äntligen efter en lång dag.
Dagen började med att jag vaknade halv 10.
Trodde jag... Haha, då hade jag i själva verket vaknat halv 9... Har ni ställt om klockorna än? ;)
Aja, vid 10-tiden åkte jag, mami & papi till netonet. Vi skulle kolla på en ny tv till vardagsrummet och en laptop till mig. Men den som jag ville kolla på fanns inte än menmen...
Jag & mami släppte av pappa hemma och då åkte vi till Ikea och köpte lite förvaringslboxar och grejer, så det har jag suttit och pysslat med i några timmar... Satte ihop boxarna & det, städade lite, la i cdskivor i cd-boxen och blablablaa...
Sen blev det Top Model- dubbelavsnitt. Yeey! Fast det första avsnittet var ju ganska tråkigt...
Det "riktiga" avsnittet halvkollade jag på, snackade med Jasmine i telefon om Tokio Hotel konserten. Mamma ska boka biljetter imorgon som flera tusen andra. Hehe, lite spännande faktiskt! ;)
Nu sitter jag och här och ska rösta på Tokio Hotel tusen gånger hade jag tänkt! (Till EMA)
Puss<3

Kommentarer
Mikaela säger:

Tack :D

2009-10-25 | 23:18:25
Bloggadress: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback