Arg, typ. :(

Hejhej, sitter här och fryser och är arg. Gissa vad? Joo... Mitt internet funkar inte igen! Verkligen toppen när man har blogg.. ?!
Ååååh! :(
Aja, hur som helst.
Idag fick jag stressa iväg till skolan, har ingen bra anledning till det.. (klääder, haha) Men jag kom i god tid till skolan då det var dags för syslöjd, greejt! Håller ju på med mina hotpants, emellanåt stickar jag - men jag har tydligen stickat bakåt? (!) Haha, så det blev lite konstigt... :P
SYO pratade med oss någon timme och sedan blev det liite so, matte efter lunch, musik och svenska.
Vi håller på med noveller på svenskan (det roligaste som finns! :)) och vi ska utgå efter en bild som vi har ritat, ni vet när vi var på akvarellmuseet och skulle rita av en målning av Elsa Beskow. Jag valde en bild ur Solägget och vet ni vad? Jag är supernöjd med min novell, än sålänge. :) Haha...

Imorgon ska vi på skolbio, vet inte vad den heter. Något med "Kenny", typ Kenny Begins tror jag?
Eller Kenny Starfighter? Eller nej, det är ju en person i filmen... Haha! Aja, Frida har redan sett den en gång och hon säger att den är jättedålig, så vi får se om det blir en rolig "utflykt" eller om det blir som den gången vi skulle se en film om pingviner och hur de skaffar barn? Hahaha, det var så trååkigt! Men pingvinbebisarna var söta ! :)

Hehe, gjorde en bild med en massa snygga kläder igårkväll som inte gick att publicera, ska prova här.
Hoppas hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback