Det där gjorde min dag... :)

Hejhej, skriver detta innan jag sätter igång med att läsa min svenskabok...

Idag var vi ju på skolbio, Kenny Begins, den var faktiskt riktigt rolig! Väldigt... Ja, konstig... ;)
Haha, men det var typ bara 11-åringar där. Suck. De skrattade ju åt allt som inte var rolig och när det var roligt då hörde man inte ens sig själv tänka! Haha!
Aja, just det! Det var lite roligt imorse, jag stod och väntade på Frida på hållplatsen där jag bor.
Innan och under tiden smsade vi till varann.. Ja.. ;)

Jag: Vill du följa med mig med spårvagnen som går 5 över? :) <3

Frida: Visst :) Vi ses där (och så lite annat som inte behöver skrivas)

Jag; Var e du? :)<3

Frida: Jag är snart i sisjön, kommer kanske två minuter senare (a)

Jag: Okajj, brr jag vill ha vantar! :O fy vad kallt det är!<3

Frida: Jag vet! Jag har bara en ......

Jag: ;) Var e du nu?

Inget svar, jag börjar bli nervös och lite småsur- för det var svinkallt ute! Haha!

Jag: ?!!!

Frida: Jag kommer! x)

Jag: Okejj för spårvagnen går när SOM HELST

Inget svar.

Jag: Är inte i vagnen men skynda? (A)

Inget svar.

Jag: Äh, vi missade den. Vi får ta den som går om 10 minuter ist<3

Efter en minut, EN MINUT, kommer Frida. Hahaha! Kanske inte världens roligaste grej för er, men för oss var det lite kul.. ;)

Aja, när vi kom tillbaka till skolan hade vi matte, NO och sen idrott.
Kul dag överhuvudtaget! :) Matten gick smidigt, NO:n var faktiskt hur kul som helst och idrotten var helt okej. :)
När jag kom hem åt jag middag och har precis läst i min FRIDA-tidning.
Najs dag, ellerhur!

Och dagen blev bara bättre när jag såg att André Linman (sångaren i Sturm und Drang, ett av mina favoritband) skrivit svar till mig på Facebook. Fatta vad lycklig jag blev! FATTA! Haha! :D :D :D <3 <3 <3 Det gjorde min dag! :)

Hehe, och sen nu när jag gick in på bilddagboken såg jag att en tjej hade kommenterat på min bdb och skrivit "fin du e :)". Det där gjorde min .. kväll? :D
Sådana små kommentarer lyfter verkligen ens självförtroende, nu ska jag och mitt glada humör förflytta oss till svenskaboken... "Pollyanna", så tråkig menmen... :P

PUSS PÅ ER! :D <3

Kommentarer
Frida säger:

haha, bästa smskonversationen! ; )

2009-09-29 | 21:48:21
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback