Right here waiting...

Hejhej, igår hade jag ingen lust att blogga därför blev det inga inlägg.. :p
Men nu är jag tillbaks ;)
Igår var det faktiskt väldigt roligt i skolan! :)
Vi hade NO, där vi håller på med miljö just nu, vi pratade om vad som orsakar miljöförstöringen och så.
Sen på dramat håller vi på med att vi ska våga prata inför en grupp typ, men det har jag inga problem med- men andra, jaja. I alla fall, vi skulle vara för och emot saker så vi skrev ner argument och så, nästa vecka ska vi ha en debatt! ;) Jag är emot ett höghus (56 våningar hahah) på opaltorget och Nancy är för.
Det blir spännande att se hur det går. Hihi.
På svenskan blev det att läsa i min svenskabok, vi ska ha redovisning nästa fredag och jag läser en bok som är sååå dålig att jag bara är på sida 43. Hehe... Men det är bara 173 sidor typ så jag klarar det. ;)

Det roligaste på hela dagen var ju elevens val, julteatern - sista julteatern för mig, snyft.. Jag och Olivia fick väldigt... speciella roller... Haha, årets teater är kanske inte lika julig som den brukar vara, men jag talar inte om vilka roller vi fick, det finns ju de i skolan som kanske tittar in här. Och det är inte roligt om de vet. ;)

Idag har jag hjälpt mamma att städa och fixa garderoberna eftersom jag vaknade upp helt snorig, usch, så då kunde jag ju inte träffa Olivia som tänkt. Imorgon kanske? ^^
Sitter och fryser här, det är hur kallt som helst i mitt rum! Brrrr...
Hehe, sitter och lyssnar på en av de finaste låtarna jag hört! Right here waiting.
Självklart covern med Sturm und Drang, hihi, jag tycker faktiskt inte om orginalet... Giller mer "lena" röster... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback