1/04-2010

Tjenamors! Har precis städat mitt rum (det behövdes!) & pumpat musik men nu är det helt tyst (har huvudvärk, har haft det hela dagen :/ ) och jag är redo för påsklov! Det var en väldigt bra avslutning på skolan inför lovet idag! Först hade vi en liten lektion och sedan åkte vi in till stan och var på besök på Historiska Museet vilket var tråkigare än vad jag förväntade mig, fick äta våran matsäck utomhus vid Kronhusbodarna vilket var ... Kallt! Sedan kom vi lite för sent till "idrotten" men det gjorde inget för den dansen vi skulle lära oss på Street dancen kunde vi redan (har ju som sagt haft det på idrottsdagar, två gånger) men det var lika kul! Det skadar ju inte heller att läraren ser väldigt bra ut... Eller hur tjejer? ;) Ni skulle bara hört oss inne i omklädningsrummet efteråt... Grr...
Efter skolan gick jag hem och slängde mig ner i soffan och glodde lite på tv, fick anstränga mig för att inte somna. Kände mig helt död. Haha, nu har det släppt i alla fall!

Just det! Har ni blivit lurade idag? Jag lurade tjejerna med att jag skulle flytta till Kungälv, Ytterby rättare sagt, i sommar. Frida gick verkligen på det och ställde massa frågor om flytten. Jag fick kämpa med att hålla mig för skratt även om det var sämsta skämet ever. Men tjejerna gick på det i alla fall och det är huvudsaken! :D Haha!
Nu har jag inget mer att skriva, jo förresten! När jag gick till skolan imorse, över skolgården var alla lågstadieflickor utklädda till påskkärringar, fy vad söta de var! Särskilt lilla Tara som sprang fram till mig och gav mig en stor kram! Hihi.

Puss<3


Putte hälsar till alla påskkärringar och påskgubbar! Hihi! Putte är en liten kyckling jag påbörjade 2003-2004, gjorde klart den i måndags! Den har legat och dammat i min slöjdpåse, tog äntligen tag i den iår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback