10e april

Hejhej! Idag vaknade jag och trodde att det är fredag, men det är ju lördag och idag ska jag träffa Frida och knalla runt i stan. :)
Sitter i vardagsrummet men den stora laptopen och har balkongdörren öppen. Det är så varmt! Sköönt! Man får nästan lust att åka till närmaste strand och bada! Men det är nog för kallt...
Åååh, jag hör fågelkvitter... Finns det något bättre än våren?!
Har laddat upp min profilbild, headern är nästan klar vill ha någon krussidull bara... Sen är jag klar och nöjd! Och det liknar inte Fridas blogg, va? Bara grunden.

Idag spatserar jag runt i randiga leggins, ett långt lila linne och min nya blommiga oversize överdel. Ska be någon ta kort på outfiten för idag känner jag mig riktigt snygg. Visst är det härligt när man känner sig sådär snygg och bra?
Nej, nu ska jag fortsätta med headern innan jag tar vagnen till stan.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback