29e april

Hejsan, kom hem från skolan för ungefär 10 minuter sen.
Hade svenska och engelskaprov, that's it. Skönt! Jag tycker att provet var lite väl lätt men i dagsläget var det skönt att ha ett så lätt prov. Nästa vecka har jag ju FEM prov! Svenska - språkhistoria, slutprov i teckenspråk, sista nationella proven i matte, nationella prov i NO och tyskaprov. Prov från måndag till torsdag. Usch!
Imorgon ska jag följa med Frida hem, det var jättelänge sen så det ska bli kuul (very mucho!). På söndag ska jag plugga hela dagen. Nu kommer det att bli väldigt dålig updatering men jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då. När nästa vecka är gjord blir det vanlig bloggning igen. Då med massa bilder från veckorna som gått! Jag lovar!

Vid halv ett ska jag åka till östra och kolla på en grej på min fot... Det gör jätteont! Efter det ska jag skriva på novellen tills jag åker till teatern.
Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback