Update

Hejsan!
Har pluggat lite, tittat på tv och käkat. Tänkte duscha nu för imorgon ska jag till läkarn och då vill jag inte ha skitet hår... Jag mår faktiskt bättre nu, är bara väldigt seg men hostandet har upphört (för gott hoppas jag, hehe) och det gör inte det minsta ont i halsen! Jippie!
Imorgon ska även Lotta iväg på äventyr, hihi, hon ska klippa sig och fixa manikyr & pedikyr (kloklippning med andra ord). Hon kommer bli så söööt! Får fixa före och efterbilder. ;) Men det kommer bli svårt att "fånga" henne för hon blir som en liten valp och springer runt, runt, runt. Cute.
När man talar om trollen så kommer dem, Lotta har lagt sig mitt på köksmattan och tittar på mig. :)
Nej, nu ska jag gå och bli lite fräsch.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback