Today

Hejsan! Nu fungerar äntligen internet!
Det har varit en riktigt mysig dag med solsken i princip hela tiden. Jag och Frida knallade runt i stan, kom hem med två kjolar (ska lämna tillbaka den från BikBok), ett par örhängen och en skitsnygg väst/överdel.
Den kjolen jag visat en bild på hittade jag inte så jag köpte en annan blommig kjol, den andra kjolen hade Frida tydligen sett och ropat på mig men jag hade inte hört det så snacka om att bli deprimerad. Så fort jag har fått tillbaka pengarna från BikBok - kjolen ska jag åka och köpa den kjolen! Är helt kär i den... :)
Vid halv fyra tiden åkte vi hem till mig och gjorde inget särskilt. Vi satt och pratade, var inne på datorn ett tag och så spelade vi ett ordspel (Spingo). Vid halv åtta skjutsade vi Frida till Kungsbacka och nu sitter jag här och har tråkigt.


Kommentarer
Jossan säger:

Du har oxå fin blogg!!! jätte söta bilder!!!!!!!! :) :D :)

Kan du följa mig via bloglovin??? plz :) <3

2010-04-11 | 11:10:36
Bloggadress: http://jossaahn.blogg.se/
Josefine Lembke säger:

aa jag följer den nu :) :D :)

2010-04-11 | 11:25:52
Bloggadress: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback