13e april

Hejhej!
Igår bloggade jag inte för jag var i skolan och sedan på födelsedagsfest, får väl berätta om gårdagen. ;)
Jo, vi hade vanliga lektioner. Det hände inget speciellt men det var kul att träffa alla igen efter det tråkiga påsklovet. Efter skolan bytte jag om till finare kläder & klackisar! Vi åkte och hämtade mormor och sedan åkte vi till festen där det blev väldigt mycket "skaka-händer". Yvonne fick presenter i massvis! Hihi. Grattis i efterskott! Får även passa på att säga grattis till en kille jag känner som fyllde 18 år igår, grattis Mattias!
Back to the party, vi åt tonfisksallad och sedan tårta. Det bjöds på söta tal och roliga (väldigt roliga) kort togs. Haha! När vi hade ätit färdigt spelade jag & brorsan Wii, spöade skiten ur honom på bowling! Yeah!
Hela kvällen var väldigt trevlig. :)
Väl hemma blev det Top Model och sedan sovdags vid 11.

Idag hade jag nästan en timmes sovmorgon, för vi skulle till ungdomsmottagningen (för andra gången?) vilket var ganska tråkigt då vi var där i sjuan och fick reda på precis samma saker...
Vid elva-tiden var vi tillbaka i skolan och hade matte, sedan NO & idrott.
Efter skolan skulle jag åka till Nordstan för att hämta min kjol som var undanhängd men innan jag åkte köpte jag och Olivia varsin Frapino på EH (köp vanilj, mums!). I H&M där jag köpte kjolen, köpte jag även ett par solbrillor... Hehe, oops...
Jag och Olivia gick runt och kollade ett tag innan jag åkte hem och åt middag.
Just nu tittar jag på Simpsons där textningen är helt konstig, aja snart blir det Desperate Housewives och det är alltid lika kul det!


Yesterday. Visar en bättre bild på outfiten samt den nya kjolen & brillorna imorgon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback