17e april

Godmorgon! Har precis ätit frukost och tittat på filmen "Summer of the flying saucer", det är en irländsk film om en kille som blir kär i en utomjording. Det låter jättekonstigt men den var faktiskt riktigt bra! Dramakomedi och inte Science Fiction! Killen som spelar huvudrollen är sjukt lik han som spelar Ivar i Linas Kvällsbok!! Sjukt söt i alla fall...
Gårkvällen spenderades framför Talang 2010 och Anna Anka söker assistent. Haha.
Imorse vaknade jag ganska tidigt men jag känner mig ändå utvilad och det är skönt! Nu blir det bara att vila upp mig och så, så att jag blir frisk till 100%. Jag orkar inte att sitta och ha ont i halsen och hosta hela tiden. :(



Visst är han jättesöt?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback