2a augusti

Hejhej, igår kväll tittade jag och mamma på Titanic. Den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den... Efter filmen låg jag i sängen med laptopen och kikade runt på H&M en stund innan jag släckte vid halv ett. Ville inte släcka egentligen, för det är ju så kul med nya saker men om jag inte hade lagt mig då hade jag nog sovit ännu. Hehe... Idag blir det bio och käk med bästa vän Olivia. :) Vi ska se Letters to Juliet och käka på Jensens. Najs. Nu måste jag fixa mig, har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag. Det blir att rota i garderoben... Utgår från ett par örhängen jag köpte i Berlin i alla fall.

Skriver senare, innan jag sticker till bion. (Nu när jag har en ny dator är det mycket roligare att blogga, ska fixa en ny design också så blir det ännu roligare. :))
Puss sålänge. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback