31e augusti 2010

Hejhej, hoppas att allt är bra med er. Själv sitter jag och pluggar matte, har fastnat på två tal... Ni vet inte hur man räknar ut dessa talen va? : 17 - 3 x 2 + 5 -18 / 3 = ?? och 24 / 3 + 5 - 24 / 8 + 2 = ?!!
Jag blir galen här, allt annat gick ju hur fint som helst men så kom dessa två talen och förstörde allting. Jippie? Aja, får försöka klura ut det. Men först tänkte jag berätta lite om dagen. Dagen som inte startade så bra... Det var stopp i en spårvagnstunnel så jag fick åka buss runt Önnered och sedan ta en spårvagn som gick tjugo minuter senare än den jag egentligen skulle ha tagit. Sedan tog det ett bra tag att åka till hållplatser så snälla mami kom och körde mig till skolan. :)

Jag hade ensamble på morgonen och sedan basgruppsmöte. Ingen idrott blev det idag, vi ska tydligen ha det 8:15 på tisdagar. ÅTTA OCH FEMTON! Kvart över åtta. Jag kommer att få gå upp typ halv sex på tisdagar... Blä.
Aja, det var i alla fall skönt att få komma hem lite tidigare. Glodde på vänner förut och har nu suttit och pluggat matte ett tag. Måste fortsätta nu, pusshej!


Jag just nu, eller ja jag sitter inte med boken uppe och gör miner... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback