Letters to Juliet

Hejhej! Sitter i soffan med laptopen efter en mysig dag med Olivia. Först blev det käk på Jensens (ät där! Det är ett säkert kort!) sedan kikade vi lite i Akademiebokhandeln på skolsaker. Köpte dock bara en dagbok. En riktigt fin en. Nu när jag börjar gymnasiet börjar ju ett nytt kapitel och då behövs en ny mognare dagbok. I min gamla som jag köpte när jag var typ 7 år (har inte skrivit sådär jätteflitigt om man säger så... Haha) står det "Daniel är dum" på första sidan. Lite pinsamt... Haha. Vid sex-tiden bar det av till Biopalatset och biljetter samt popcorn & läsk köptes innan filmen. Letters to Juliet är en av de bästa filmerna jag settt! Den är riktigt vacker och jag kände mig rätt omtumlad efteråt. Den rekommenderas verkligen! :)

Nu tänkte jag ta och läsa lite bloggar innan jag tvättar bort sminket.
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback