29e december 2010

Tjo! Idag har jag inte gjort något speciellt. Har mest slappat och så åkte jag in till stan för att köpa klänningen jag såg igår, tyvärr fanns den inte kvar i min storlek på någon av Weekday-affärerna, så det var ju lite surt! En velourdress verkar det inte heller bli för min del... Sicken otur jag har! Aja, har hittat ett nytt objekt att införskaffa. Har jättelänge velat ha en skinnkjol, übersnyggt och nu när jag chattade med Frida så berättade hon att hon har köpt en! Den ska bli min! :) Den var inte dyr heller. Happy! Tror att jag ska pallra mig till närmsta affär som säljer Saint Tropez imorgon...

På tal om något annat, hittat något att ha på nyår? Själv har jag inte hittat något fint alls i affärerna så det blir nog mitt svarta spetsfodral, lika bra det! Den klänningen är något av de bästa köpen jag har gjort! Man kan ju ha den vid många tillfällen! Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback