9e december 2010

Last christmas I gave you my heart... Det är fastställt att det är den låten vi ska sjunga på julavslutningen! Ett par killar ska sjunga verserna och så ska alla andra sjunga refrängerna. Superkul! Dagen började med lite spårvagnsstrul, nackont som gjorde att jag var nära att börja gråta när jag plötsligt råkade röra på huvudet, 2½ timmar med kör och sedan samhällskunskap där alla var trötta. En lugn och skön dag! Efter skolan åt jag mammas hemmagjorda pizza och sedan tog jag det väldigt lugnt och har, för en stund sen, pyntat lite i vardagsrummet. Nu är det myspys där!

Just nu ligger Nico och sover vid dörröppningen till mitt rum, som vanligt. Han var jättesöt igår, jag låg på mammas och pappas säng och sträckte på mig och helt plötsligt hoppar han upp och nafsar på min arm... Haha! Imorgon är vi lediga så jag ska sova ut läääänge. I need that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback