Lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
haha nej
Titta på dig själv i spegeln: Nästan varje gång jag får förbi en...
Gnälla: nja... bara om det är något riktigt problem och om jag är trött kanske...
Skrika: nej, det händer inte ofta. Isåfall är jag riktigt arg eller ledsen.
Sova: Ja, har tack och lov inget problem med det.
Ha ångest: Det händer.
Skada dig själv med flit: -
Ta mediciner du inte borde ta: Nepp!
Vilja dö: inte ens under de svåraste situationerna.
Drömma mardrömmar: Nej, det har slutat som tur är. *Peppar peppar*
Ta droger: Har aldrig och tänker aldrig!
Försöka vara annorlunda: Kanske ibland..
Klä dig i svart: ja det gör jag väl, det är ju snyggt.
Gå till kyrkan: Nej, jag har inte varit i en kyrka självmant på länge. Fast om jag ska vara ärlig trivs jag väldigt bra i kyrkan, där kan man sitta och tänka.
Gå i skolan: ja
Röka: antar att jag passivröker då jag andas in mina vänners "rök" fast jag röker inte själv.
Ljuga: en liten vit lögn ibland ja
Hata folk: nej, för att jag skall hata någon måste det ha hänt något stort.
Lita på folk: jag har lätt att lita på folk men svårt att få tillbaka tilliten.

VEM:
Saknar du:
min hund Lotta. <3
Vill du döda: noone!
Rörde dig sist: det var nog mamma imorse
Vill du slå: hemligt
Kysste dig sist: long time ago
Vill du kittla: Frida, för det är så himla roligt.
Kramade du sist: mami
Vill du prata med: ingen aning, haha
Skrek du på sist: -
Vill du vara som: någon som står upp för sig själv och skiter i vad andra tycker om en.
Sårade dig sist: -
Gjorde dig riktigt glad senast: mina vänner
Fick du sms från senast: libresse typ, haha. Vet inte hur man stänger av det...
Är vackrast på jorden: mina vänner och min familj

HAR DU:
Tvångstankar:
nja, det hade jag mer för några år sen
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: nej, inte vad jag vet. haha
Färgat håret: nej, bara tonat det en gång. Det blev orange...
Brutit några ben: aldrig
Några piercings: öronen
Egen dator: yes, min blekrosa laptop.
Bra självförtroende: nja..
Kysst någon: typ
Köpt kondomer: nej
Tagit nakenbilder: nej, haha!
Sagt att jag älskar dig till någon idag: nope
Bjudit ut någon: nej, det är jag alldeles för blyg för..
Varit kär: ohja!
Dumpat någon: nej
Stulit någonting: inte ens när jag var liten...
Lämnat landet: för lite semester.
Tuttat eld på nått: nej, oj vad jag låter som den goda grannflickan i huset bredvid. Haha
Gjort något olagligt: inte vad jag vet.

HUR:
Går du:
i lagom fart
Svarar du i telefonen: Hej det är Anna, eller när jag vet vem det är "heeeeeej!"
Fördriver du tiden: umgås med vänner, sjunga, blogga, bara vara.
Mycket pengar har du: studiebidraget'
Ofta diskar du: diskmaskinen diskar åt mig!
Ofta städar du: oftast brukar det bli typ julstädning i mitt rum så fort min fotölj blir fylld med kläder (vilket är ganska ofta)
Många stör du dig på: några stycken..
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något:
självklart! och jag skall kämpa hela vägen!
På Gud: ja
På rymdvarelser: haha, jo men efter den där läskiga bilden på mars kan jag inget annat än att tro lite grann i alla fall...
Att folk tycker om dig: ja det tror jag väl :)
På ett liv efter detta: man vet aldrig
Att fiskar kan tänka: varför skulle dom inte det?
Att du kommer leva länge:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback