Liten bildbomb, mest fikabilder... ;)

Nu har jag äntligen skickat över alla bilder från hårddisken till min dator, varför det inte fungerar att kopiera direkt till min dator är för att jag måste installera något program men både jag och morsan glömde bort hur man gör... Får ringa till deras kundservice någon dag... Hehe. Aja, nu kommer en massa bilder från november och december! :D

Fika med Frida sent i november. Denna kladdkaka var supergod!

På den årliga första-advent-promenaden!

Adventsfika!

Fika och shopping med världens bästa tjejer! <3




Lussebullsbak!


Liseberg, otroligt fint!


Lussa hos mormor!




Hmm... Varför är det bara en massa fikabilder? Haha! Ja, det får duga såhär. Ha en fin kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback