3e december 2010

Fredag och härmed helg! Dagen började toppen med sovmorgon och kaviarmacka framför en julfilm. Min lille misse låg bredvid och höll mig sällskap och kardade på min rygg. Gratis massage... Vilken sötnos! Efter den långa och sega frukosten satte jag mig och räknade matte och tittade på tv samtidigt. Behöver knappast skriva att det är en förmåga jag avgudar? Det bästa är ju att alla tal jag gjorde [och det var många] var rätt. Man borde ju få en massa fel när man tittar på tv samtidigt. Men icke, kanske för att jag är tjej... Haha, skämt åsido.
Tog en liten paus och följde med mami till rusta där jag köpte aussie schampoo, balsam och hårinpackning för ett mycket billigare pris än i "vanliga" butiker. Toppen. När vi kom hem käkade vi quesadillas och sedan påbörjade jag min novell jag haft lite problem med. Nu känns det som om jag har fått kläm på vad och hur jag ska skriva.
Jag kan inte förstå att det redan är tredje december. Snart är det jul och jag har gått på gymnasiet i snart en hel termin. Det känns fortfarande väldigt, väldigt konstigt att inte gå i samma klass som mina bästa vänner. [och alla andra vänner för den delen] Vi är stora nu.

Som ni kanske föstår följde jag inte med till nordstan idag, lite synd med tanke på att jag inte har träffat Hedvig & Natta på ett bra tag men vi kanske kan ses någon annan dag med våran Fridis! :)



Madame T. i Berlin i somras. Åh, jag vill tillbaka! Vilken underbar stad!
<3


Kommentarer
HAJAN JABAR säger:

jag är alt, för att jag har en ganska mörk röst, förut så sjöng jag falskt för jag sjöng med näsan för mycket, men nu är det magen och då har jag fått en otroligt mörk röst men bra faktiskt, fast vi tar riktigt höga toner ändå hahaha! <3

2010-12-04 | 18:30:49
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/
HAJAN JABAR säger:

hahah vi får ses en dag på julen då<3

2010-12-04 | 20:57:12
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback