2e december 2010

Tjenare, idag är det torsdag vilket innebär att helgen nu är här! I alla fall för mig, den här helgen. Vi är nämligen lediga imorgon vilket ska bli jätteskönt. Ska sova ut rejält och plugga, kanske hänger med Frida, Natta och Hedvig till nordstan. We'll see. Idag har jag haft ensemble och samhällskunskap, det sistnämda är faktiskt intressant nu. Vi håller på med mångfald i samhället. Något jag absolut inte tycker om att läsa om på samhällskunskapen är krig. Det finns inget tråkigare! I början kanske det är en aning kul men sedan... Usch.
Har inte gjort så mycket mer idag, pluggat lite matte som jag ligger efter med och så. Som ni ser har jag äntligen fixat snö på bloggen, har testat en massor av olika koder som aldrig velat fungera men nu hittade jag en på tinkerbellas julkalender! Super!

Eftersom jag inte kan föra över bilder från min kamera till datorn är det inte så jättekul att blogga då man vill lägga upp bilder! Jag vet inte om det är sladden det är fel på eller vad det nu kan vara, för det går att föra över bilder till en annan dator vi har.. Ska försöka lösa det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback