4e december 2010

Hej bloggen! Idag har jag pluggat hela dagen, har skrivit på min novell och ändå är den inte klar. Men jag har inte så mycket kvar så det tar jag imorgon. I natt vaknade jag en gång av att mitt ben somnade, orsaken? Nico. Han låg med hela sin kropp på benet! Haha! Fick förska lirka bort benet utan att väcka honom, jag älskar att han har börjat sova i min säng på nätterna. Det är übermysigt! Halv elva väcktes jag däremot av en hund som hoppade upp på min säng, nämligen Zion som vi skulle passa för dagen. Sötnosen har varit sjuk och opererades för ett tag sen så han var jättetrött och sov tills Yvonne hämtade honom.

Dagen har som sagt tillbringats till novellskrivande, har även börjat fixa med en jul-spotifylista. En härlig blandning mellan svenska & engelska, traditionellt & modernt. Najs! Vad jag ska göra ikväll vet jag inte, det finns inget på tv och jag orkar inte fixa mig så det blir väl att sätta på någon film. På tal om film så tittade jag på September Issue imorse, det är en dokumentär om Anna Wintour (redaktör på amerikanska Vouge) och skapandet av den berömda september-upplagan. Det var väldigt intressant och en sorts dokumentär jag uppskattade. Så titta på den om ni är intresserade av mode eller bara vill se hur det går till!


Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback