11/02-2010

Guten tag!
Det har varit en rolig dag idag, har inte haft några lektioner alls. Hihi.
Hade nationella proven i svenska hela förmiddagen och sedan åkte vi skridskor på eftermiddagen.
Jag som alltid glömmer bort hur man åker (fattar inte varför... haha) åkte med Lotta och Felicia som lärde mig. Tack tjejjor! :)
Skulle även försöka skjutsa Daniel (ej att förväxlas med brorsan, hehe) på en sån där grej som är bra för de som inte kan åka, men han var så tung så jag klarade bara en meter... Så jag sket i honom och åkte vidare.
När jag hade åkt alla varv som vi skulle höll jag på att frysa ihjäl, hade ingen känsel i varken fötterna eller händerna... Frida och jag fick springa till spårvagnen sen dessutom, där världens mest pinsamma grej hände... Usch...
Det fanns inga lediga platser på spårvagnen så jag, Frida & Sara stod på "ståområdet" (barnvagnsområdet, jag vet inte vad jag ska kalla det...) och spårvagnen skakade väldigt mycket vilket resulterade i att jag ramlade på en snygg kille...
Pep fram "förlåt...", usch. Pinsamma saker är inte roliga, inte alls, men det tyckte tydligen Frida som stod och skratta, fy på dig! ;)

När jag kom hem gosade jag med Lotta, åt mat för någon timma sen och har läst i kemiboken vilket vi skulle. Har läxförhör på kemiska reaktioner imorgon så jag ska läsa lite till sen.
Men först upp är svenska recensionen!
<3

Kommentarer
Frida säger:

skrattar fortfarande :D:D

2010-02-11 | 19:50:25
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback