14/02-2010 - Alla hjärtans dag! <3

Guten morgen!
Jag vaknade kvart över åtta, jättetidigt! Men jag har i alla fall sovit ungefär åtta timmar så jag är inte trött.
Har tvättat håret och torkade det precis, ska äta frukost snart och sedan fixa naglarna.
Det blir en mysig dag idag, fika på waynes och bio med mina bästa vänner. Finns det något bättre? Jo kanske om man har en kille, men det har ju inte jag...
Jag vet inte varför men jag känner på mig att 2010 blir mitt år, förra året var inte alls särskilt bra. Nu blir det revanch! :)

Hoppas alla får en fin Alla hjärtans dag och att ingen sitter hemma och deppar ihop, den här dagen handlar ju inte bara om par, utan om alla sina nära och kära. Skickar massa slängkyssar till er!
Glad alla hjärtans dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback