19/02-2010

Hejhej, sitter och gör lite allt möjligt. Ska kanske träffa Julia (och Emelie senare isåfall) idag så jag ska fixa mig nu, efter detta inlägg.
Gårkvällen spenderades med att titta på Låt den rätte komma in, igen. Haha, jag tycker den är grym!
Imorse vaknade jag vid tio av att Lotta skällde, hon ville upp i min säng, det lilla trollet! :)
Resten av familjen var och handlade så jag åt min frukost i soffan - tittandes på Just my luck med Lotta sovandes på min arm... Det låter knepigt, haha!
Brorsan är med en kompis och äter sushi, euw! Har aldrig ätit det men jag kan tänka mig att det är äckligt...

Till en helt annan sak; Det ligger en färsk och lockande ELLE-tidning i min säng. Jag försöker att stå emot frestelsen, det är mycket smartare att läsa den om jag inte har något annat att göra.
Badrummet - nästa!
Se'ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback