20/02-2010

Hejhej, sitter här och äter en hemmagjord semla. Mycket godare än köpesemlorna, go mamma! :D
Fast detta innebär att jag har hela tangentbordet fullt med florsocker... So me! ;)
Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt alls, det har snöat extremt mycket hela dagen så jag har hållt mig inne. Spelade Sverigespelet (junior haha) med mamma förut och så har jag pluggat lite och så. Tråkig lördag med andra ord.
Om någon timma blir det andra bullar! Då är det ju dags för melodifestivalen! :D Gjorde ingen recension eller vad man ska kalla det förra gången, jag skiter i det. Det räcker väl att jag bara skriver vilka jag gillade och vilka jag inte gillade. Hehe.

Gårkvällen spenderade jag i min säng med min lilla påse godis tittandes på Simpsons (har en dvd med fyra avsnitt och Wiggums best moments. Grymt! Haha!) Vid halv elva tiden läste jag i min ELLE tidning, eller läste och läste, så mycket text är det ju inte. Men det är ändå en av de bästa tidningarna! :D
Läste trendbibeln för våren och sommaren 201o - oj vad mycket fint! Längtar verkligen till våren nu!
Nej, nu ska jag ta och äta upp min semla tänkte jag...
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback