23/02-2010

Hejhej!
Sitter här hemma i köket och lyssnar lite på musik.
Har en tid hos Vårdcentralen om 40 minuter, därför är jag inte i skolan.
I skolan har det faktiskt varit ganska kul!
Dagen började med teckenspråk där vi skulle översätta från svenska till teckenspråk, det är riktigt svårt ibland!
Kan säga att det blev mycket skratt när vi såg hur det såg ut... Alltså; Pek-C [ap] ratt mf. Typ, haha!
På religionen håller vi fortfarande på med etik och moral (med inslag av andra världskriget, suck!).
På matten gick det bra, men jag blev jätteirriterad när Lasso började prata om hans forna skador... Seriöst! Jag bryr mig inte. ;)
Till lunch blev det varmkorv och mos, + ett hårstrå till Frida. Najs!
På NO'n läste vi det sista i kapitlet om reaktioner och skrev frågor om texten.
Ja, så har min dag sett ut. Min klass är bra på att göra tråkiga lektioner roliga! Men ibland kan det bli lite för mycket... Killarna... ;)

Nej, nu ska jag inte sitta här längre.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback